מעקות ברזל – כיצד מתבצעת התקנת מעקה ברזל ואיזה פרמטרים משפיעים על עלות ההתקנה?

שירות התקנה מקצועי מאפשר ליהנות מכל היתרונות של מעקה ברזל כחומר גלם. במאמר הבא נסביר מה בדיוק עושים עם המעקה, איך בוחרים בעלי מקצוע ומה חייב להשפיע על מחיר ההתקנה

התקנת מעקות ברזל היא חלק משירות שניתן על ידי בעלי מקצוע בפריסה ארצית רחבה. השירות מתאים לקהל יעד מגוון ובו לקוחות מהסקטור הפרטי, העסקי והציבורי והוא גם מוכיח את עצמו בטווח הקצר והארוך מבחינת התאמה לתקציב. בנוסף לכך, מטרת ההתקנה היא לאפשר מצד אחד ניצול של יתרונות המעקה וניצול הברזל עצמו מהצד השני .

מעקות ברזל
מעקות ברזל

מה עושים עם מעקה ברזל?

המטרה העיקרית היא לתאם סוגים שונים של שירותי מעקות ברזל כדיי להגן מפני נפילות. בין היתר, המשמעות היא שאפשר לשלב מעקה מן הסוג הזה בכניסה לבתים פרטיים, במרפסת, במעבר שבין הגינה וחלל החוץ, בתוך הבית, בחלל המדרגות וכן הלאה. בכל אחד מהמקומות האלה, המעקה מותקן לפי סטנדרטים מסוימים והוא מביא לידי ביטוי את יתרונות הברזל כחומר גלם מרכזי.

מה היתרונות של ברזל?

התכונות השונות של הברזל מקבלות ביטוי אידיאלי במעקה. ראשית, הברזל הוא חומר גלם חזק ואמין. בגלל חוזק הברזל, אפשר לסמוך עליו גם אחרי שנים רבות של הישענות ושימוש באותו מעקה. שנית, הברזל מציע סגנון עיצוב מתכתי שמתכתב עם המאפייני הסגנון המודרני. בגלל הצלחת סגנון העיצוב המודרני, המעקה שמיוצר מברזל הוא הפתרון המועדף על קהל היעד ועל הלקוחות.

איך מבצעים התקנת מעקות ברזל?

הטעות הנפוצה היא להתייחס רק אל מפרט המעקה והברזל, בלי להתייחס אל דרישות החוק מבחינת ההתקנה. כך למשל רבים לא מביאים בחשבון את העובדה שיש תקן שבו צריך לעמוד אם מתקינים מעקה. בעת התקנת המעקה עבור המרפסת לדוגמא, חייבים לתאם את השירות מול בעלי מקצוע מנוסים. בפועל, בעלי המקצוע הללו הם האחראים על ההתקנה ובדיקה שהמעקה עומד בתקן מבחינת גובה.

החשיבות של בעלי מקצוע מומלצים

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להגדיל מראש את הסיכוי ליהנות מהיתרונות של שירותי התקנת מעקה. בשביל לעשות את זה, משתמשים קודם כל בידע שנמסר ע"י לקוחות מרוצים. את המידע מהלקוחות המרוצים אפשר לקבל דרך חברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים אישית אנשים שכבר הזמינו שירותי התקנת מעקה ועדיין מתלבטים בין האפשרויות, יכול להיות שהפתרון יהיה לחפש מידע באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

איזה מידע קיים באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות?

המידע הקיים באתרי אינטרנט שונים מאפשר להשוות בין מעקות. בשביל לבסס את ההשוואה על שיקולים משכנעים, מסתכלים לדוגמא על פרמטרים ובהם גודל, מידות, גובה, עיצוב, חומרי גלם וכמובן מחיר. באותה הזדמנות, ניתן לקרוא חוות דעת אובייקטיביות על שירותי התקנה. לאחר מכן, אפשר גם ליצור קשר ישיר עם קבלני ביצוע שמתמחים בהתקנת מעקה ולבקש מהם מידע על לקוחות מרוצים.

מה משפיע על מחיר ההתקנה?

חשוב לזכור כי עלות התקנת מעקות ברזל אינה קבועה אלא דינאמית. מחיר ההתקנה מושפע לדוגמא מסוג הברזל שבו בוחרים להשתמש, מדרישות דקורטיביות מיוחדות של קהל היעד או מאזור ההתקנה עצמה. כך למשל אפשר לראות הבדל בין מחיר התקנת מעקה במקומות ציבוריים ובפארקים – לבין המחיר שאותו נהוג לגבות עבור התקנה אותו מעקה ובאותן מידות במרפסת ובבית. גם פה, הסוד הוא להשוות מחירים ולהשתמש בעלות כאינדיקציה לבחירת בעלי מקצוע אמינים.

כתיבת תגובה